Något trött

Gosh har sovit ca 1,5h inatt efter att ha städat kårallen efter nollesittningen och nollephesten igår. Borde försöka sova lite men jag är inte supertrött bara seg som en gammal seg godisråtta. Pallade mig i alla fall till föreläsningen idag. Är mycket stolt. Egentligen borde jag plugga och städa men jag har verkligen ingen ork.

I alla fall, nu har nollan blivit etta och gårdagen gick relativt smärtfritt. Dock så kan man säga att personen som borde haft kollen och slitit mest hade minst koll och gled mest. Typsikt trist att jag och johanna fick ta det istället. Värdelösa är vad sånna människor är, som bara glider med när andra sliter. Hur har man liksom samvete!

Ikväll ska vi utvärdera gårdagen och människan lär ju få höra då.

Lite ska jag göra idag dock.
-boka biljetter hem till sthlm
-föra över pengar till Benjamin
- förhoppningsvis plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0