uppdatering från världen i ryd

Kvällen igår började bra, slutade inte lika bra. Vi kom inte in på HG. =( Det var superlång kö och en massa jobbiga rydskidz som tafsade. Åh hade jag bara haft ett namn hade jag polisanmält dem äckliga små barnen! Vilken förälder låter sina ungar springa ute klockan 22-24 en lördag när man är 12-14 år!!! Gosh! Dem tycker väl ungarna är för jobbiga för att ha hemma. Nej jag funderar starkt på att skriva ett brev till kommunen och be dem göra nått för man ska fan kunna gå ut som tjej på helgen efter 21 utan att oroa sig för rydskidz i stora gäng!
Drog iaf hem till Kalle ett tag efter och sen hem för att sova. Var helt slut och hade haft ont i huvudet hela dagen. Fick dock veta idag att Kalle med flera hade kommit in på HG vid kvart i ett =( Men då sov jag typ som en liten gris=P

Har haft ont i huvudet idag också.. misstänker start kaffebristen efter klubban där jag drack tokigt mycket... Men nu har den börjat släppa...

Har annars tvättat och städat här eftersom det inte kommer bli tid under nolle-p. Sen gyckelträning. Ja, Benjamin och Kalle sitter här och spelar tv-spel. jag ska sova men funderar på om jag ska vara snäll och ta ut Obi först...
jag och claes på Hg i vintras (jisses vad blek man var!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0