ååååh skittenta!

Jag HATAR zoomorf av hela mitt hjärta. Alltså boken har vart rätt kul att läsa för det har tagits upp om evolution och anpassningar men att skriva en tenta på 100p där 90p är bara ren utantill kunskap. Som glosor, skit som man bara kan slå upp nästa gång man behöver veta. Vad hände med förståelsen?

Jaja nu ska jag inte gnälla mer. Med tur och beroende på G-gräns klarade jag mig, det känns inte omöjligt.

Sitter och lyssnar på spotify, lite dead by april passade rätt bra till mitt gnäll =p nej men faktiskt 2 saker, Jordin Sparks är fantastisk och sen så lyssnade jag lite på Rent, musikalen, den första jag såg, med Jacob Stadell bla.  ojoj han är nog min favvomusikalartist. Åh den har så fina låtar.

Nu ska jag hoppa i lite kläder, bättra maken, gyckelträna med finaste 4v och sen hem till Linus och Tobbe för "inflyttningsfest" = glöm tentan, ta din flaska och var glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0