Allt jag säger är:

ÄNTLIGEN!!!! JULLOV, JULLOV, JULLOv! jag kan inte säga det tillräckligt. Fan vad jag har längtat. Det går inte att beskriva med ord. Om 1,5h sitter jag på bussen hem igen. Ikväll ska granen in, julpyntet ner. Jag ska fixa lite med julklapparna. Imorgon ska vi till min kusin med familj på lunch, sen ska granen kläs och absolute christmas gå på högsta volym. Jag ska gå runt i mjukisar och raggsockor i 3veckor!

eller..... nästa iaf, blir lite täckbyxor och sånt så jag kan jobba i stallet också. Och rida. Åh jag längtar tills hoppkursen börjar. Hoppas verkligen jag får Radieuse! Tusse.


Sen då.. (tentan idag var ett skämt, jag vill inte prata om det. som vanligt kanske det gick med tur men den här gången blir jag förvånad) men nu är det JULLOV så vi skiter i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0