fattömning och lite bilder

Igår var det fattömning på [hg]. Det var verkligen en superrolig kväll och natt. Det var verkligen den bästa på riktigt länge. Sällskapet gör allt. Vi i 4v började köa strax efter halv sex men vart inte insläppta förrän halv sju pga att alla som skulle på sittning skulle in före oss. Tog en öl, åt lite och sen var det dax för ombyte innan vi skulle gycka för psykologerna på deras sittning. Det gick sådär enligt oss själva, men vi fick massa beröm efter. Så det är ju bra. Och efter jag att det hade börjat snöa =D sprang ut i den!
sen fortsatte kvällen med drinkar och lite öl och dans och massa skratt. Jag och Johanna fick vår cocktail som vi suktat efter sen fredagen när vi diskade glasen.
Kvällen slutade vid stad i ljus och sen en brottningsmatch i den lilla snön som fanns. Jag tyckte jag vann då, fast enligt Arvid så var det inte så. Men men.... revansch är allt jag säger


fina flickor igår, Elina och Johanna


Gf tackfest, shotrace med fulvin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0