Gummisnoddar och fulvin

Att jobba igår var faktiskt så jäkla roligt! Jag pendlade mellan garderoben, lite diskplock och stämpelkoll. Men i alla fall, vi som började tidigt spelade lite TP och sen så kom det folk i vågor hela kvällen. Dock så var det verkligen lite folk igår, vad det berodde på vet jag inte men det gjorde att vakterna typ löpte amok. Allt började med att Arvid (ena vakten) ber oss skjuta gummisnoddar på en annan vakt. Dock slutar det med att jag trackar Emil (annan vakt) efter att han började smälla gummisnodd på mig, så jag ger igen. Anyway så har jag innan kvällen är slut lyckats få handklovar och med dem blivit fastsatt i garderoben på stängerna galgarna hänger. Jag säger bara, jag ska ALDRIG göra något olagligt för dom var inte sköna. I alla fall så hade vi kul, vakterna var astrevliga... lite rastlösa men roliga. Sedan slutade vi kvällen med städöl och lite mat. =) Somnade 05 imorse.

Ikväll åker hängslena på igen, dock för fulvinsrunda och Luciakraballen! Weeei! (hoppas vi kommer in)

Fulvin, fulvin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0