Helg imorrn

Det är med lite panik som jag välkomnar helgen imorrn. På söndag ska jag har läst klar i zoomorf boken, repeterat eftersom jag och johanna ska göra övningstentan. Är inte riktigt i fas. Men jag kämpar på med både zoomorfen och fysiologin. har iaf lämnat in rapporten och fysiologiuppgiften så det är ur världen. Men imorrn kväll ska jag jobba på HG från 17.30 till ca 04. Så då kommer jag inte hinna plugga. Måste försöka komma upp imorrn och plugga på fm... Aja sen lördag då blir det fulvinsrunda och klackarna i taket =) Eller ja de gul, blå 4v skorna.. platta, tygskor.. inte så mycket klackar men va fan! Ska bara se till att få med de andra små festeristerna från tackfesten till Kraballen.. Kalle...kanske, Johanna.. ska gå att övertala.. Emma.. räknar med det ;)

Anyway nu ska jag plugga mer. Fasen va trist och pluggig min blogg blivit.. Kan ju säga att det är det som dominerar i mitt liv. Men jag har tränat ikväll också.Bodyjamen är fantastisk!

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0