Jobb igår, fest idag

Kom hem kl 06 imorse efter avslutat jobbpass med efterföljande städöl på HG. Det var sjukt slitigt, bar glas som en liten packåsna men jag och Johanna teamade bra i disken där uppe. Undra hur många gånger man kan använda ordet ursäkta på en kväll liksom. Städölen var trevlig den här veckan också. Satt och plockade ut skalet till chilinötterna eftersom jag inte tål jordnötter. Eller ja jag fick veta det för X-antal år sen när jag testades för ett utslag, då hade jag ätit jordnötter hela livet utan att märka nått direkt, men tydligen så var jag allergisk. Så äter det inte nu, man vet ju aldrig om man får en överreaktion. Tänkte kila hem framåt 05 men vart tillbaka puttad i soffan av Henrik.

Anyway, ikväll är det fattömning. Mitt största dilemma just nu: vad f-n ska jag ha på mig? Dessutom ska festerikläderna med för vi ska gyckla på sittningen som är där under kvällen. Tror/hoppas att kvällen blir awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0