Ledig dag!

Idag har jag vart ledig. Det har vart riktigt skönt. har vart och bytt lite julklappar, köpt jeans och gett systemet ett besök inför nyår. Jag är riktigt pepp alltså. Förra året var ju riktigt roligt, tyvärr hade jag ju feber. Vilket jag inte vill ha i år. Så nu har jag sett till att jag inte jobbar em på nyårsafton så jag kan vila på eftermiddagen och verkligen vara på g.

Är lite spänd inför det nya året och vad som väntar. Året som gått har vart riktigt bra. Men inte så mycket spänning kanske. Just nu känns det som allt kan hända. Jag vill bara vara student nästa år och leva livet och vara lycklig.

Nej nu ska jag sova inför jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0