när stockholm kysser min kind

Nu är jag hemhemma i stockholm. Känns riktigt skönt även om det är en kort visit innan jag åker tillbaka på sön för att skriva tenta på tisdag innan jag tar riktigt jullov. Har ändå smygstartat mitt jullov. Började med att vara barnvakt med mamma åt mina kusinbarn. Det involverade lite klapp på hästarna sen snowracer åkning. Var rätt jobbigt att gå upp för en relativt brant backe med två snowracers. fick åka lite själv också med den minsta på 3 som inte vågade åka själv.

Hämtade också mitt jobbschema. Blir drygt 80h jobb, så lite klirr i klassan.

Har precis ätit en god middag med familjen.. Lite för att fira mamma och pappas 20åriga bröllopsdag.

Imorgon bär det av till stan med mamma för att leta lite julklappar till släkten och lunch.

Nehepp, fysiologiboken kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0