Pepp?

JA! Eller nja... jo jag är pepp inför imorrn, dock står 5h bajsmockning, fodring och annat i vägen för min totala lycka. Ridningen går jag glatt med på eftersom det kanske är 1 år tills jag sitter på Radieuse igen =( Usch!

Är ändå ok att jobba i stallet, nej jag är inte glad när klockan ringer 06.15 men sen är det okej. Skönt att liksom inte behöva tänka. I och för sig gör jag det så mycket just nu ändå. menmen. Gosh jag är så trött på denna malande tanke och värkande känsla i magen. go away.

Så istället gör jag som vissa andra kalla dagar. Tittar på resor, mest för att drömma mig bort. Men har funderat lite. Om vi har kvar vårt ställe i Frankrike i sommar så vill jag fasen ha dit ett gäng. Kanske tjejgänget i 4v. bara mysa och bada, sola och dricka vin... inte helt fel.

Nu kallar maten!

(you are like a drug to me)

Kommentarer
Postat av: Den där Beaver

Jag saknar dig Castor! Och att sola, bada, dricka vin och ha sönder volleybollar <3

2009-12-30 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0