Tillbaka igen

Nu sitter jag i linköping igen. Ångern är vad rätt stor. Jag har inte pluggat tillräckligt till tentan på tisdag och jag är så opepp man någonsin kan bli. Julbordet igår var i alla fall jättetrevligt och måste säga att mina kusinbarn skötte sig riktigt bra.

Jag och Benjamin hade tänkt ta bilen ner men i och med att det snöade så ökade halkrisken så vi tog tåget istället. Så blir buss tillbaka igen på tisdag med Lina.

hade lust att bara sitta kvar i stockholm och ignorera tentan och göra den någon annan gång. Har jag tur är den typ exakt som de två gamla tentorna jag kollat på, men det är väl att hoppas på för mycket. Nej om 48h är jag tillbaka hemma med JULLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0