titta på fan

Jag klarade zoomorf helv*tes tentan! Och inte bara det jag fick VG, hur det gick till det vet bara gudarna (och thomas och ronny då). Nej jag var verkligen förvånad. Kändes inte alls topp när jag skrev tentan utan hade hoppats på att jag skulle klara den precis. Men detta innebär att jag har jullov fram till den 18 januari när skolan börjar igen, visst nån jobbkväll på [hg] blir det kanske, men inte mig emot, jag gillart. Funderar ju starkt på att söka jobb i puben efter att vi jobbat våra festeripass i januari.

Nu pluggar jag inför tentan imorgon. om 24h har jag jullov och är hemma i stockholm igen. Dessutom har vi städat, tvättat och bytt vatten hos fiskarna. Dessutom måste jag packa. Menmen så kan det vara. Jag bara vill att tentan kan börja så den kan ta slut!

Vi hörs imorgon, nu ska jag fixa med te och tömma torktumlaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0