typiskt täppt

Jag har blivit fökyld! Rejält också =( f*n! Just nu går jag både på strepcil, bafucin och otrivin för att lindra mina symptom, men inte blir man frisk när man jobbar typ varje dag i ett stall och rider 1h per dag. Jag vill inte vara sjuk på nyårsafton igen! Förra året hade jag feber. Jag vill inte det i år.

Hoppningen på lilla Radieuse går fint =) Och vad gör jag då varje dag? Ja när jag inte jobbar 7-17 och rider också så pysslar jag med hästarna. Radieuse blir lite ryktad och sen så borstar jag även på Ruter och Dokki (Anitas två hästar i stallet, hon äger ju Careful också) sen så ska jag promenera lite med dem också. Så det är fullt upp.

Nu ska det ju bli svinkallt dessutom, på ons när jag jobbar igen ska det vara -15-20, inte okej! Kommer bli ett helv*ete att jobba då!

Slut gnällt, ska bli skönt att vara ledig imorgon. Ska byta lite julklappar och hoppa och sköta

Är tillbaka i linkan ca den 13 januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0