Why does love always have to be like a battlefield?

Idag vart det en dag i snökaos sthlm med mamma. Vi köpte julklappar till 2 av mina kusiner samt brorsan. Tänker inte avslöja vad här. Det vart även lunch i Östermalm saluhall. bakpotatis och skaldjursröra. Riktigt gott. Är mysigt att gå omkring där inne, minns inte ens när jag senast var där eller hur det ser ut. Men jag skulle också vilja kunna unna mig att handla på något sånt ställe ibland när jag börjar jobba.
Sedan vart det även julgransköp med pappa. Gick ovanligt smidigt i år. Pappa har börjat lära sig att det går snabbast när jag får välja vilka granar vi ska titta på och han ger råd när jag ber om det, annars är han tyst och visar inga granar som jag bara nekar. Det här med julgran brukar vara ett projekt varje år, för jag är riktigt kinkig! Och hade nån hemma köpt gran utan mig, då hade den behövt lämnas tillbaka.


vår julgran förra julen

Jaja imorgon ska jag upp och till hudläkaren för att se om jag kan ta bort ett födelsemärke som sitter precis där bh bygeln sitter, inte bra det inte. Har redan blött en gång. Sedan blir det stallet och sen kommer Benjamin, hoppas att allt känns bättre då än nu.

vill bara tillbaka i min egna värld och bara titta på de solstrålar som finns, inte se allt tungt.


Kommentarer
Postat av: emmaa

Andas och ta en sak i taget så ska du se att allt blir bra så småningom. Det har jag försökt göra hela hösten i alla fall.

2009-12-18 @ 09:52:40
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0