Winnerbäck

Var Awsome! Jag har faktiskt inte ord för att beskriva känslan igår men jag har ett ord. FANTASTISKT! Längtar redan till sommarturnén. Jag menar Winnerbäck ska ändå ses ute en varm sommarkväll, då är livet som bäst.

Idag har jag försökt plugga lite, men det har gått segt. Var hos Kalle för lite te och mackor och sen fastnade jag framför ett tv-spel här hemma. (säg inte högt till Kalle)

Nu vankas det mat innan jag ska hoppa i hänglsena och bege mig till HG för en kväll/natts arbete. Bara hoppas att det blir lika trevligt som förra fredagen. Skulle ju egentligen åkt till sthlm idag men i o med att det är redovisning och annat på tisdag får jag snällt stanna här. Så nu missar jag julrevyn på söndag. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0