Att vara nykter på matnat-förfest....

är något jag ska försöka undvika i fortsättningen. Men för att ta allt från början: Jag var och tränade igår kväll sen så åkte ja hem igen (till B) och 4v hade ordnat förfest till VSR-kravallen i lambohov, typ 100m från B:s hus så jag gick dit eftersom B redan var där också. Det var trevligt till en början men sen vid 22 så spårade det en aning, när det började flyga muggar, folk och det spilldes dricka då kände jag att jag skulle bege mig eftersom jag varken hade overall eller biljett till kravallen. Ikväll ska jag ta igen det, det bli före hos Kalle med middag också sen hade vi först tänkt dra till Flamman men med tanke på att det är livsfarligt att cykla i det här vädret så nej!!! Det är slask och äckel och man cyklar omkull hur lätt som helst. Jag tänker då inte plocka upp folk ur dikena. =P Så vi drar nog till HG och vi kommer in... men vi får dra dit i tid.

Lite bilder från förra fredagen, även då innan hos Kalle och sen HG


och studenternas bästa plagg:

Overallen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0