Det bara går inte...

...att hitta motivationen till att plugga. Så jag skriver lite här istället. Jag har nu belönats med en fin huvudvärk och är allmänt trött sedan gårdagens strapatser.

Så igår var vi ute igen. Vi började hos Kalle, vi blev ett blandat men glatt gäng med några matnatare och ett gäng lärare. Sedan drog vi vidare till Hg och dansade. Det var riktigt kul och trevligt. Dock känner jag hur mina pengar bara rinner ur fickan när det blir helger med fest. Iaf delar av nya 4v (jag, Kalle, Cristoffer och Maria samt Elina aka chiefen var med på förfesten) har nu festat ihop (okej det var inte första gången) men jag tror att vi kommer få ett askul år i 4v iaf =D
Gick hem strax innan två då tröttheten och längtan efter B tog över.

Ska iaf upp till sthlm den 20-22 feb ska försöka träffa lite folk. Vore mys att träffa Careful också men får höra med Anita om hon ska upp dit den helgen. Ska iaf förbi stallet och pussa lite på Hubbe och Radieuse.

Ikväll är det melodifestivalen och jag undrar verkligen vad det är med svenska folket och schlager?!?

Nu ska jag skära grönsaker till tacos
 en solnedgång på havet någonstanns mellan kanarieöarna och kap verde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0