i sthlm

Jag är i sthlm nu. Igår blev jag hämtad på centralen av pappa sen så åkte vi hem en sväng, hälsade på hunden och mamma och sen åkte jag ner till stallet med äpple till Hubbe, Radieuse, Ruter och Dokki; dom blev glada =D. Fick även prata lite med några av mina vänner.

Var sjukt skönt att sova i min egen säng och vaknade till ett riktigt fint väder. Promenerade med hunden sen åkte jag och mamma till Täby c för att leta lite kläder och lovade pengar sedan julas. Resultate blev:
-ett par blå chinos till våren och kvällarna i Egypten
-ett par solglasögon
-ett linne i samma färg som namnet på min overall så jag kan vara matchande på nästa kravall (alltså torsdag)
(och dragkedjor till fickorna på overallen)

Mamma sydde sedan på dragkedjorna så jag inte tappar något om jag nu skulle ligga upp o ner och maria tydligen gör titt o tätt på kravall. Jag och pappa åkte och lämnade Stina hos Marianne som hade hand om henne hennes första år innan hon kom till oss; hon är mamma till Stinas uppfödare. Hon älskar att vara där men är alltid helt slut när hon kommer hem efter att ha behövt tampas med andra vovvar i huset om platsen.

Mitt kamerabatteri ville inte heller ladda så vi åkte för att fixa det på onoff som sen skicka oss till täby men det var bara sladden som åkt ut lite: pinsamt... men men köpte hörlurar också till mp3n sen gick vi förbi levi´s och då såg jag att de hade 70%rea och min snälla pappa säger; vill du ha ett par jeans, jag tackar inte nej  och hittar ett par bra som egentligen kostade 899:- men som vi fick för 320:- med uppläggningen eftersom de var för långa =D weei!!!

Nu är biljetterna till i sommar bokade också kommer vara i Frankrike 6-23 juli och bara vara!

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tror att du med är upponer på kravaller lite tittsomtätt bara att du inte kommer ihåg det... :P

2009-02-23 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0