Ikväll blir det kravall

Jag sitter hemma nu efter att suttit i cellen och sålt biljetter och märken till tackfesten. Biljetterna sålde vi slut på idag men märkena går att köpa imorgon och på tackfesten kostar 20:- och tack Malin för den fina designen...

Jag borde ha pluggat lite nu typ läst kapitlena i mikrobiologin och börjat läsa kritiskt tänkande böckerna. Men det får nog bli planen för imorgon kväll tillsammans med lite godis och jag MÅSTE städa imorgon!!!!

Nu ska jag snart kasta mig in i duschen och sedan börja fixa och sen ta mig över till Kalle, vi ska laga mat och sedan ska jag även göra hans hår något kortare.. sen ska jag sminka mig och allt hos honom..

Ikväll blir det kravall.. vet inte hur jag ska orka jag är rätt trött nu... men emn bara att tagga till!!

Kommentarer
Postat av: liina

jaa märkerna va ursnygga!

2009-02-27 @ 16:17:06
URL: http://stratospheric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0