Kanske inte så smart

Jag har insett att det inte är så smart att pilla på eventuella finnar man har. Jag fick en på magen, ja jag pillade sönder den och ja nu har jag ont och har en stor röd ring runt det "såret". Dock så börjar jag oroa mig då denna röda rodnad är större än en femma och har snarare blivit större än gått ner de senaste dagarna. Imorgon ska jag be pappa ta en kik när jag kommer hem till sthlm. Han brukar kunna sånt där. Om det är någon annan som vet eller tror sig veta så får ni gärna delge mig era kunskaper.

Imorgon så börjar jag 8 igen, slutar 15 och ska ta tåget hemhem kl 17. Pappa har lovat hämta mig =D Mycket uppskattat, sen hoppas jag på en snabb sväng ner till stallet så jag får pussa på djuren. Sen hem till vovven och mamma och god middag. Brorsan är inte hemma han sitter snart på bussen till Alperna, den jäveln =P.
Lördag hoppas jag på lite shopping; typ tunika, bikini och solglasögon (typ ett par stora vita) sen en god middag.
Söndag sen så blir det nog hoppas jag en fika med Cajjo och sen återvända hit och leka med 4v 09/10

Har nu kollat ticnet efter biljetter till Bounce nya föreställning Caution! på orionteatern i sthlm, guld hade vart att gå på lördag men jag siktar på ett ga 12 april eller i den veckan om jag är ledig under omtentorna som går då.

Imorgon ska även vårt 4v förhoppningsvis bli godkända så vi kan börja fixa =)

Och så alla vet tackfesten för GF 08 blir den 7mars på G-punkten, Colonia kl 18-23 sen får man bege sig hem eller till suntrip eftersläppet så vi hinner städa och även komma iväg, biljetterna kommer ligga på ca 60kr och då ingår mat, 1 dryck och fulvinsrunda. Biljetterna släpps på måndag för ettan och tisdag för resten! Märken kommer så smånigom =p

Nu vet ni!


Kom och tacka dem som gjorde vårt nolle-p grymt!


Kommentarer
Postat av: emmaa

leka med 4v låter fantastiskt bra :D

2009-02-20 @ 18:39:40
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0