Kvällen som gick

Jag tog mig över till Kalle igår för att laga mat och göra mig helt klar för kvällens kravall. Men vi hade det trevligt och maten blev god. Framåt sju så började jag må illa och fick lite frossa men jag gav mig inte jag ville verkligen gå på kravallen. Så jag taggade till lite senare även om jag var trött. Framåt elva drog vi till kravallen för att inte störa grannarna allt för mycket, liksom torsdag och vi blev en hel del personer på förfesten så vi lät en del.
Ja, väl på kravallen vart det en matbit och lite snack med folk som man sprang på.. Trist bara att folk hänger så mycket i gasquen eftersom jag var mer taggad på att dansa. Vid halv två hade jag tappat det mesta av mitt partysug och bestämde mig för att gå hem, Kalle gick också då.... Benjamin kom och mötte mig också..

Imorse var det rätt svårt att ta sig upp men jag kom till skolan till 8 som jag skulle. Nu är jag rätt trött, har iaf dammsugit och tagit en dusch.. ska plugga resten av kvällen med lite tv och godis.. Mat vet jag inte om jag pallar fixa.. har avokado och mozarella ost... =) Benjamin ska spela tv-spel med Marie iaf så jag blir ensam.. Så trist att laga mat till sig själv..

hoppas jag inte somnar allt för tidigt utan ser till att plugga lite nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0