Latmasken tittade in

Igår hade jag höga ambitioner om att jag skulle vara i skolan till 9 för att plugga till 17 och sedan kunna gå hem för att hinna på kylen osv. Imorse så när klockan ringde 8 så nja okej jag är i skolan till 10. Sen så verkade ju allt så jobbigt, klä på sig och sminka sig hallå liksom, nej jag pluggar hemma istället så kan jag och B gå hem till mig under eftermiddag istället. Så det blev så. Eller sen skickade Beaver sms till mig, bokat tåget nu till Sthlm så vi kommer iväg till Egypten om ca 1,5månad jag svarade glatt att den tid hon föreslog gick bra, ca 10minuter senare ringde hon och jag fick bitter erkänna att jag fortfarande låg kvar i sängen kl 9 och hon gjorde det jag skulle göra (okej plugga vet jag inte men var uppe iaf)... Så masade mig upp tillslut. Och jag har pluggat... Imorgon ska jag gå till skolan när B ska dit och kolla igenom övningstenta, blir början till repetition som sedan får kanta resten av helgen.

Nu har vi här ätit en god middag med fisk filéer i ugn och couscous med en sås mycket mycket bra. =D

Vad tycker ni om min design so far? tror inte jag orkar ta tag i de sista små små detaljerna än på ett tag...


jag längtar efter dagarna på stranden på solstolen och att få bada i varmt vatten!! soon beaver soon.. typ iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska ligga i solstolen konstant, hela veckan och läsa genetik!

2009-02-12 @ 21:57:32
URL: http://carolineandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0