Nu var det igång igen

Nu var plugget tillbaka med mikrobiologin som drog igång idag. Jag är faktiskt optimistisk till kursen det ska bli helt okej. Köade imorse till biljetter till snuttefilmsvisningen och kravallbiljetter. Var i skolan 7.30 men då hade flera ur klassen redan köat sen 7 så jag snikade mig in hos dem så jag inte hamna bakåt i kön=P typiskt bra. Sen åt jag och Kalle frukost med sällskap av Cleas i cellen. Spännande dag va?!?

Ska träna ikväll, weeeei!!! har saknat det!

______________________________________________________________

Hmm undrar vilken Sara Hultman påstås ha fått lära känna närmare, mig är det inte iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har du ju i alla fallen sittplats!?

2009-02-17 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0