Pluggeliplugg

Idag har jag vart "ledig" alltså i universitets världen så innebär det att det inte finns något schemalagt men att man glatt BORDE plugga ändå eftersom man BORDE veta att självstudier är en STOR del av kursen och att man nu ska ta sitt ansvar så man KLARAR tentan och LÄR sig för livet...

Sagt ocg gjort jag var i skola 10 och pluggade mer eller mindre effektivt fram till klockan halv fem då jag gav mig hemmåt igen. Jag är mycket nöjd och jag börjar imorrn inte förrän kl. 13 så det blir att vara i skolan till 9 satsar jag på när B börjar iaf. Lättare att gå upp med lite draghjälp.

Jag har börjat bli förkyld igen =( Jag slutade hosta för typ 2veckor sedan och nu har det kommit tillbaka igen. Har lite lite ont i halsen på mornarna som vittnar om att det smyger sig på och en lite snuvig nos hos mig är det också. Trots detta så tränade jag ikväll; step, efterosm jag kände att jag inte än är där jag inte ska träna beroendepå förkylningen så jag hoppas och tänker gå på bodyjamen imorrn. Beroende på hur jag mår på torsdag så ska jag träna som vanligt då också, kanske så vilar jag för att förhindra en förkyling ordentligt och tar en kvällspromenix i spåret istället.

Går inget riktigt bra på tv ikväll så funderar på om jag ska lägga mig i sängen och läsa vidare i min bok istället: Brisingr den tredje av Eragon böckerna. Jag kan varmt rekommendera dem dock LÄS DEM PÅ ENGELSKA!!!

Det var allt för idag tack å adjö!

Kommentarer
Postat av: Beaver

Jag är så trött på cellen nu Castor!

2009-02-09 @ 22:26:19
URL: http://carolineandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0