Snart iväg för kvällen

Idag har vi haft labb och föreläsningarna. Gillar våra labbar nu, det är kul att odla bakterier och färga in och kolla på dem. Det är helt enkelt intressant.

Ikväll ska jag in till stan kl 21.30 för att se snuttefilm : lag som har gjort filmer om max 5 min som tävlar om vilken som är bäst. Hade vart skönt att gå på den första visningen kl 18 men egentligen skulle vi haft labb till 19 idag men sen ändrades det.. så inte mycket att göra. Just nu är jag rätt trött och inte allt för taggad på att ta mig in till stan om ca 1h men ska se om jag kan tagga till lite. Ska ta bussen i alla fall istället för att cykla in. Tror inte min hals skulle uppskatta det. Sista bussen hem går 23.35 typ.. så ska se till att hinna med den även om jag missar det sista.

Men halsen är bättre så kan nog träna nästa vecka igen... om jag inte får ett bakslag i och med kravallen imorrn...

__________________________________________________________

Uppdatering:
Jag kom inte iväg till stan. Lite synd måste jag säga, men jag är trött och har hostat hela kvällen. Alltså jag vill inte sitta i biosalongen och hosta konstant så alla människor måste störa sig på mig. Istället är jag kvar hemma med en kopp te och Grey´s anatomy och längtar efter choklad som jag inte ska äta i veckorna. Dessutom satsar jag på en bra natts sömn så jag orkar med kravallen imorgon trots min krasslighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0