Ut i skogen och solen

God morgon

Igårkväll var jag helt slut, sedan kravallen i torsdags så jag var hemma trots att Lina hade inflyttningsförfest. Egentligen skulle jag vart hemma själv eftersom Benjamin skulle umgås lite med sina kompisar, spela nått nytt tv-spel och aven med Maries mamma men det vart inte så så jag fick sällskap av honom framåt 20. Mycket uppskattat. Men det vart en tidig kväll.

Än så länge sitter jag fortfarande i pyjamas och har pluggat lite. Nu hade jag tänkt att klä på mig och ge mig ut i skogen på promenad med Obi eftersom Benjamin är inne i stan. Hans farfar är här på begravning då hans syster har gått bort (farfarns) så Benjamin skulle dit sen umgås lite så jag ska ta ut Obi. Men inte mig emot det är kalasbra väder idag så tom solglasögonen får följa med ut.

Sen blir det mer plugg senare

Ut och rör på er nu i det soliga vädret!

Kommentarer
Postat av: liina

Å det var värklige undrebart väder igår :)

Synd bara du inte palla komma i fredags... du får följa med nån annan gång :)

2009-03-01 @ 13:02:10
URL: http://stratospheric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0