Våren knackade på

Våren knackade verkligen på dörren idag, solen sken och det var typ 8grader i solen=) Hoppas det håller i sig. Jag hade tänkt dra mig till skolan någorlunda tidigt typ 10 alltså uppstigning 9 i så fall. Men B började redan 8.30 så jag var redan vaken, dock kom jag inte ur sängen förrän 10 efter att jag skickat iväg ett mail och översatt en del av sammanfattningen i cellbiologin. Kom till skolan vid elva och pluggade därefter mer eller mindre effektiv till 15... På lunchen hade jag möte med Elina om 4v.. Får väl se om jag kommer med nu. I hope so, vi är 11 som sökt och 10 platser som finns.

I alla fall vi hade sedan statistik första föreläsningen, med en människa (tjej) som pratade fortare och otydligare än vad jag gör ibland (min mamma skulle förvånas), dock så framkommer bara denna sida hos mig när jag är hem hemma i sthlm, är väl då den riktiga sthlmaren kommer fram.

Just nu har sitter jag framför tvn och ser på casanova.. det är helt ok, har inte vart så insatt i filmen men heath ledger är ju sjukt snygg iaf. =)


Stina hemma en vårdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0