Vårt nya 4v och min jävla hals

Söndagskvällen med vårt nya 4v var toppen, vi åt tacos, drack fulvin och sjöng. Det var ja helt enkelt kul. Tror vi kommer få ett toppen år tillsammans. Jag gick hem till Benjamin sen ocg tog med mig Kalle och Cleas därifrån då också för att grannarna skulle få lite lugn på söndagsnatten. Då var jag trött men mina två kompanjoner valde att göra mi rätt irriterad och fick klara sig hem utan mitt sällskap och jag gick raka vägen hem till mig.

Veckan har annars satt igång med massa skola och plugg och träning, dock har jag börjat hosta igen och har fått en ond och svullen hals så nu blir det vila resten av veckan. Var liksom bara 2 v sen jag började träna igen sen min förra förkylning... helvete =(

Mamma och pappa är i Frankrike i typ 17 grader och sol. Jag som älskar sol och värme vill typiskt inte höra ja idag kan man ju se att solen tagit en del.. morr

Nu ska jag krypa ner bredvid Benjamin =)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0