Curf är nu en tjockis

I söndags så tog äntligen min längtan slut. Jag, Anita och Bosse åkte ut utanför Uppsala för att hälsa på Careful. Hästen som jag skött och tagit hand om i 6 år. Stona var ute i hagen när vi kom och hon ville inte riktigt komma och hälsa som om hon var lite sur att vi inte vart där på ett tag, jag har inte sett henne sen augusti och anita och bosse sen november. Men efter lite äpplen och banan som är favoriten så var det ur världen och vi stod och myste i vinter solen. Det var ca .-15 där ute så hon hade fått på sig sitt täcke för första gången men bokgjordarna gick knappt runt magen längre då fölet verkligen har börjat växa nu i henne. =) Hon mådde bra i alla fall och det var så himla mysigt att få träffa henne igen. Älskade älskade häst.
(Jag har inte kamerasladden i sthlm så kan inte lägga upp nån bild)

Anyway idag har jag shoppat lite, en ryggsäck, 20års present till Tina, en body scrub till mig från body shop och lite underkläder. Imorgon ska jag jobba 06-12 i stallet. Vet inte hur jag ska orka upp =S Sen ska jag fika med Bina kl 14 och sen fira Tina från 18 hur jag ska orka är ett mysterium med tanke på att jag planerar att se JVM hocketfinalen inatt som börjar 01.30=P men men. Ska ta å krypa ner i sängen redan nu och sen slappa och plugga lite till, Tenta 8e hmm ´kanske inte kommer gå så bra

Och i övermorrn får jag träffa B igen! Saknar så himla mycket. Jag saknar faktiskt Linköping, mitt liv, festerna och vännerna.
Gammal bild på Careful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0