Dreamjob

Jag har precis hittat ett jobb jag absolut skulle kunna tänka mig när jag är färdigstuderad om sisådär 4,5år... Zoolog på Borås djurpark.. men men nu söker de nån till platsen nu och inte om 4,5 år.. crap=( Men för varje gång jag tänker på det så blir jag mer säker på att följa mitt hjärta och läsa etologin för jag kan lyckas. Vill man så kan man!

Ikväll ska jag och pappa på Australia. Var länge sen jag var på bio så det ska bli skoj. Har hört att den ska vara lite seg och lång men vill verkligen se den ändå eftersom jag älskar landet.

Jag saknar Linkan och mitt liv där och mina vänner. Åker ner på lördag igen och ska få komma igång igen med skolan och träningen och allt där.

Nu ska jag få i mig lite lunch.. kanske vara hurtig och göra en sallad liksom riktigt god, tomater, avokado, gurka, lite pinjenötter å så?? vad tror ni. jag tror på det =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, då ses vi då =)

2009-01-14 @ 18:52:44
Postat av: Anonym

Yes, då ses vi då =)

2009-01-14 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0