En dag i stan med mamma

Jag tyckte att Australia var riktigt bra. Många säger att de tycker att den är lite lång och utdragen men jag gillade den, verkligen. Saknar det landet så mycket. Funderar på att åka ner om nåra år igen och jobba på nån gård.

Idag tyckte min kära mamma att jag skulle göra något vettigt. Så vi åkte in till nationalmuseet i stan för att gå på en fotoutställning av Hans Hammarskiöld.. Vem är det tänker ni. ja det undrar jag lite fortfarande också. men men han är iaf en fotograf född 1925 som tagit mycket fina porträttbilder av kända svenska människor, från ja mitten av 1900-talet så inte så många jag kände igen.
Mamma och jag lunchade sen inne i stan och tog ett varv på NK´, mamma fyndade i ett par jeans, jag kom hem tomhänt eller jag köpte en ny kalender på åhlens=P

Imorrn ska jag till sjukgymnasten igen och sen blir det lunch/fika i stan med Markus och sen ska resten och kvällen fyllas av stallet. Sista gången innan jag åker tillbaka =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0