Gott nytt år- 2008 i korta drag

Gott nytt år på er alla. Under dagen igår så hoppade jag Radi, bana, så himla bra gick det, det var så fantastiskt roligt!Kvällen inleddes med en god middag med pappas sida av släkten. Sedan åkte jag vidare till stan och Markus för att festa vidare där. En hel del folk men det var riktigt kul att träffa Markus och Adde igen. Jag och Adde snackade en hel del studentsaker=P Så nu ska vi byta märken, måste komma ihåg det. Tolvslaget firades med fake skumpa på höjden vid engelbrektskyrkan mitt i smeten. Jag åkte hem sen då jag frös och hostade och skulle rida idag. Kvällen var verkligen lyckad även om jag saknade B varje sekund som gick
2008:
Året startade på Atlanten och en underbar segling avslutades och Mb2005a fick flytta ifrån Älva.
Lucky blev en ängel
Erik ryckte in i lumpen, något som sedan påverkade hela vårt förhållande
Tävlade Stockholms mästerskapen på Travis
Red Radieuse i hoppgruppen
Var på besöksdag i Linköping och bestämde mig för att flytta dit
Hade mösspåtagning på Djurgården
Tog studenten
Hade fantastiska konfirmander
Spenderade mysiga dagar mer Erik
Var i Falsterbo med Cajjo
Firade min 19års dag
Careful betäcktes och flyttade
Jag flyttade till Linköping och började plugga där
Blev blixtförälskad I Benjamin samtidigt som jag och Erik gled ifrån varandra och det sen tog slut
Tentade för första gången
Gick på kravall, och HG
Inledde mitt förhållande med Benjamin och är lyckligt kär
Börjde träna på riktigt
Saknade hästarna
Tatuerade mig
Flyttade till min etta
Hade en bra jul med mycket ridning på mysiga hästar
Saknade Benjamin på tolvslaget

Året har vart bra med mycket roligt men med en hel del upp o ner gångar. 2009 är nu här och jag tror det kommer bli bra. Det ska det vad som väntar är bla Egypten med Beaver!


Kommentarer
Postat av: Beaver

Bara fyra månader nu castor!

2009-01-02 @ 14:55:18
URL: http://carolineandersson.webblogg.se/
Postat av: Lotta

oj, hur hittade jag hit egentligen? haha. aja, är lite nyfiken på tatueringen, vad är det för någon?

2009-01-10 @ 23:50:18
URL: http://metrobloggen,se/neckmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0