I Linköping

Är nu tillbaka i Linköping eftersom jag har biokemi tenta imorrn. Har dock bara vart en snabbis min lägenhet för att hämta post men är nu hos Benjamin istället. Liksom bättre att vi bor där den här natten då jag slipper köpa hem kylvaror till min kyl där det ändå kommer sluta med att jag får slänga hälften. Åker ändå hemhem imorrn igen. Terminen börjar inte förrän den 19 för min del sen.

Jag har i alla fall återhämtat mig sen gårdagen. Jobbade 06-12 i stallet, mocka bajs och ge mat till de fyrbenta djuren är lite min melodi =P. Mötte sedan upp Bina i stan vid 14 för fika. Mycket trevligt, tack Bina för en trevlig eftermiddag. På kvällen firades Tina med en middag på hennes 20års dag hemma hos henne. Trevligt var det. Jag kan säga att jag somnade som en stock sen i min säng.

Men vad jag ska hitta på veckan som kommer vet jag inte. Ska bli fantastiskt skönt att inte ha något alls att kunna plugga på. Får väl fika lite med några friends även om en stor del kommer befinna sig i fjällen, ja jag är avis som fan.

Ikväll stundar grammisgalan och lite biokemi anteckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0