Kladdkakebak

Dagen har vart ja ändå rätt innehållsrik..... På fm har jag, Sanna och Beaver skrivit riskanalys inför fredagens labb. Sen hade vi en introföreläsning inför vår nya kurs och det innebar nya böcker att köpa och mindre pengar i plånboken =( Sen hade vi möte med Nea, Erika och Lina ur styret om GFs tackfest som nu äntligen börjar ta form på riktigt. Så det känns faktiskt riktigt bra.

Kom hem till min lägenhet sen och när Benjamin kom hit så begav vi oss till Hemköp och vidare inhandling... Där kostade nu rotfrukterna 3.90kr/kg vilket är ett prima fynd för en student =D Har nu på kvällskvisten även bakat en kladdkaka istället för att vara en duktig student och pluggat men man kan ju inte göra allt heller. 

Imorgon så är det bara en föreläsning och sedan möte för utvärderningen av biokemi kursen. Sen ska jag och Kalle ta oss ner till stan på min shoppinglista står: vriststöd, födelsedagspresent till pappa och lillebror samt alla hjärtansdag present till Benjamin... har väl inga klara idéer men hoppas att det löser sig.

Min kalender börjar äntligen se lite full ut trots inte så mycket på schemat i love it!!!


kvällens skapelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0