Ledig på riktigt

Biokemi tentan är nu lagd till historien iaf tills jag får veta om jag klarade den eller inte. Organkemin fick jag en 4a på och är riktigt nöjd med mig själv måste jag säga.

Jag är tillbaka i Sthlm nu. Varför vet jag faktiskt inte. Liksom egentligen vad har jag att göra här de här dagarna tills skolan börjar i Linköping igen, varför är jag inte där och spenderar kvarlitetstid med min pojke?  JO:
- imorrn ska jag till en sjukgymnast/massör och kolla vad jag kan göra åt min rygg
- ska försöka träffa lite fler kompisar
- ska se till att finally bli av med min hosta så vila står på to do list (även om jag inte vill för jag VILL TRÄNA, NU!!!!)
- inte distrahera Benjamin från att plugga till AK som jag hade gjort i Linkan...

Men det hjälper inte.. Jag saknar honom redan ändå. Har iaf haft ett helt fantastiskt mysigt dygn där nere med honom, känslan att få ses igen när man inte setts på ett tag (för oss 3v) och hur lycklig man är igen=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0