Mys hemma

Igår kväll så vart det fördest hos Kalle med ett gäng andra och som många andra kvällar så slutade det senare på HG. Vi dansade och drack drinkar och hade det riktigt trevligt. Vid halv tre så gav jag upp och vandrade hemmåt till B som väntade=) Han var med hos Kalle men gick sedan hem till Obi. Det är iaf riktigt mysigt att ha någon att komma hem till.

Imorse så sov jag ut och sedan tog vi en sväng med Obi i rydsskogen. Sedan var tanken att plugga lite men det vart inte förrän framåt 17. Nu har vi lagat middag och ska mysa framför tvn. Körsalgsfinalen har precis börjat och jag säger Heja Hannas kör; alltså Bollnäs kören. Dem har vart riktigt bra genom hela programmet.

Och en annan sak.. Det är en sak som bara är ett riktigt jävla skämt jag kan inte riktigt skriva vad här men alltså det är ja riktigt jävla illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0