nya fynd inhandlade

Idag har jag vart en dålig student och spenderat pengar. Jag är egentligen rätt snål men när jag väl sätter igång då blir det rätt ordentligt. så dagens inköp (fynd)

- 1 baslinne
-1 tubtop
-1 ett svart bas linne
- en klänning (blå)
- 3 par skor
-1 bh

allt för ca 1250 kroner  =D Jag är riktigt nöjd. Ja en hel del var på rea och sen köper jag inte det dyraste. Jag sliter ändå allt så himla fort (framför allt skor)

Var även hos sjukgymnasten idag igen. Diskarna i min rygg som han låste upp genom att knäcka ut ryggen hade låst sig igen så ska dit på fredag igen innan jag åker tillbaka till linkan på lördag. Jag längtar dit nu. Det känns liksom som hem eller liksom där jag hör hemma just nu any way

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0