pussel

Mina dagar är rätt monotona nu.. Inte kul alls faktiskt. Så för att ha något att göra och för att fly undan lite plugg så har jag börjat lägga ett pussel =P

men nu ska jag bli lite arg på en sak. Alltså fine att man skjuter raketer på nyårsafton. Men måste man göra det från 12 på dagen och sen hålla på jag menar här skjuts det fortfarande en eller en annan raket. För faktiskt min vovve är inte det enda djuret som är skotträdd. Och hur kul är det när hon behövt bli rädd i 3 dagar nu för att folk inte kan hålla tassarna i styr. Nej jag tycker det är tanklöst.

Jag saknar sommaren. Värmen, solen och badandet så Beaver!!! 3månader kvar! Sen blir det Egypten med sol och bad och värme, 4 april bär det av!
jag längtar!!!
(Bild från detur.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0