Riktigt j**la ledig!!

Idag har jag haft en riktigt ledig dag. Sov på morgonen åt frukost en bra stund och promenerade sedan ut med hunden i 1h. Hur skönt som helst var det trots att värdret inte var det toppen, det blåste och var nån plusgrad. Fattar inte folk som vågar sig ut på isarna på öppet vatten, Okej nu har det vart riktigt kallt ett tag men nu har det vart plusgrader igen. Jag är även om det är en liten sjö livrädd för isar på öppet vatten. Tror jag fått det av min pappa som hatade att vi gjorde sånt när vi var små, han vägrade själv.

Nu sitter jag framför tvn med datorn i knät. Ska dock göra lite nytta och pilla lite med mitt cv. Ska även försöka göra mig lite middag så småningom...

Så himla skönt att bara få vara ledig. Jag kan liksom inte plugga på något alls. Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0