Sökt

Pratade med mamma igår angående 4v och precis som jag trodde var hennes svar något i stil som det är väl inget att diskutera klart du ska söka. Så pratade med Elina idag och ja det är sökt och klart. Är faktiskt riktigt taggad. Höll på att bli fest igårkväll också först hos kalle och sen HG men jag ångrade mig och valde att ge Benjamin lite tid istället.

Idag har vart en så fantstiskt slapp dag från min sida. Jag har typ bara legat på soffan och kollat på tv, riktigt skönt var det.
Har inte så mycket matnyttigt att skriva idag så blir ingen monsteruppdatering. Ikväll så blir det hemma iaf med körslaet bla.

Saknar stallet... Och hemma, men blir så innnan man helt kommit in i livet här igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0