Tillbaka i Linkan

Nu är jag tillbaka i Linkan igen. Pappa körde ner mig igår och så storhandlade vi också, typiskt bra när han hade bilen här. Hade så sjukt mycket saker med mig igen. Fattar inte ur det lyckades bli så mycket. På kvällen igår så vart det fest hemma hos Johanna, Emma och Jonathan. Mycket trevligt. Vi skulle sen dra vidare till HG men det var aslång kö så vi ställde in det. Jag gick hem och kröp ner bredvid Benjamin istället för att käka på Statoil.

Dagen har ägnats åt att städa och egentligen så borde jag tvätta också men jag pallar helt enkelt inte. Imorrn drar skolan igån igen. Ska bli skönt på ett sätt att få något att göra igen men som alltid så innebär det plugg å det är ju sådär=P

Har inte riktigt kommit in i mitt liv här igen än. Liksom hela grejjen med att laga mat och städa och allt det. Släppa det mesta av ansvaret. Känns så sjukt när jag inser att jag verkligen flyttat hemifrån nu. Lämnat det delen av mitt liv bakom mig. Barndomen typ. Det kommer aldrig tillbaka.

Imorgon ska jag också ringa till studentbostäder och gnälla lite då mitt element har pajjat, det går på högvarv och det är tokvarmt i hela min lägenhet. Dessutom så går värmen till de andra lägenheterna över min under mitt golv vilket innebär att jag har typ lite gratis golvvärme men det är varmt.. riktigt varmt nu

 får se om jag ska ta tag i tvätten nu.. eller kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0