trångt?

Vet ni det är trångt att bo på 28kvm. Mitt rum hemhemma i sthlm är 25 typ.. Och nu har jag på en yta som är 3kvm större fått in badrum och kokvrå också.. Visst det är som en lite lägenhet men jag kan säga att är man två personer och en vovve på denna yta då blir det trångt. Men tänker ni, bor ni tillsammans på den lilla ytan, ja och nej. B har också egen etta 35kvm så liite större än min=p men vi har typ flyttat mellan lägenheterna de senaste månaderna. Varför? för att vi vill, vill få tid med varandra. Och jag menar flytta ihop det ska vi inte än. Har bara vart tillsammans 4 månader så ne det får vänta faktiskt.

Dagen i sig är inte så mycket att rapportera, hade en sövande föreläsning imorse av en iofs härlig skåning men men. Tränat under kvällen, inte helt på topp... Är inte helt hundra i kroppen alltså.

Går även runt och funderar på om jag ska söka 4v i år... För er som inte vet så är det sektionens festeri, (alltså de ordnar fester och sådant). Nu är det så att om jag skulle vara med så skulle det ta tid, ganska mycket tid och jag vill inte sluta träna. Men jag tänker även förut, förra året på våren tog jag hand om 3hästar, red 2 dar i veckan minst, kyrkan 1 dag, 2 ungdomssektioner och pojke på det och plugg. Och jag hann och jag gillade det, att ha mycket att göra, sån jag är liksom. Och det är här är verkligen once in a lifetime grej och alla säger att det ska vara sjukt kul. Så jag tror.. jag ska söka. Ska prata med min rådgivare, mamma imorgon=)

Sverige spelar just nu mot Kroatien, handboll, ligger under gör vi, och spelar inte så där fantastiskt bra till å från...mamma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0