Vrickat

Idag hade vi får första riktiga cellbiologi föreläsning. Det var ja ostrukturerat och svårt att ta vettiga antecknigar så skrev rent dem när jag kom hem. Känner mig själv så vet att jag inte kommer palla det efter varje föreläsning så får se till att strukturera upp dem i fortsättningen.

Nu ikväll har jag tränat bodyjam, den nya koreografin. Den var riktigt roligt. Dock så lyckades jag vricka min fot under ett hopp men men det är rätt ok. Har vrickat den foten så pass många gånger att jag kunde hänga med igen efter bara nån minut.

Träffade även på min granne från hemhemma som också började plugga här i höstas. Nu har han flyttat in i huset bredvid mitt så nu bor vi i princip grannar igen. Men så kan det bli ibland så himla weird bara av alla lägenheter i Linköping liksom.

Imorgon är jag ledig. Ska plugga. Tentan i cellbiologi är om mindre än en månad så måste hänga med från början. Liksom kunna allt från början för man kan inte börja plugga på det om 3v....

Nu ska jag se vidare på tv sen ta mig en kopp te..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0