Back "home"

Idag bär det av hemåt till Linkan. Saknar det så jävla mycket nu om jag ska vara ärlig. Saknar folket och livet, som trots skolan och festeriet är så himla bäst! Dock känns det trist att komma hem till en tom lägenhet. Men om 2v blir det ändring då Benjamin kommer hem han med :D Längtar.

Om en vecka bär det av till västkusten och jag hoppas verkligen att vi får toppenfint väder. Det suger med regn där.

Igår hälsade jag på världens finaste häst och världens sötaste föl. Ska försöka lägga upp bilder ikväll.

Men nu när man vart lat och bott med sina föräldrar typ 5v.. Vad ska man äta till middag ikväll? Lunch imorgon? osv...

Sen på fredag fyller jag 20!! om vädret tillåter får det nog bli en liten grillfest i Ryd. Så ni vet alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0