bara att vänja sig igen då

Nu sitter jag här i lägenheten. Helt själv. Har en del jag borde göra:
-betala räkningar
-lägga in bilder
-packa upp min väska
-laga middag

Men jag har ingen lust. Jag är verkligen en sällskapssjuk människa och jag hatar att vara ensam. Speciellt nu när jag vart omgiven av familjen konstant i typ 5v. Jag saknar Benjamin.

Blir lite irriterad och på småsaker som att jag måste tvätta den här veckan :( verkligen bajs. Sen att jag måste dammsuga fast jag dammsög innan jag åkte hem. Typ bara för att Benjamins pappa och hans fru lånade vår lägenhet i helgen och deras hund har vart överallt, framför allt i soffan där jag inte vill ha hund! Kan man liksom inte dammsuga av efter sig då. Vi har tom en dammsugare som står framme eftersom Obi fäller så kollosalt mkt. Dessutom måste jag damma... ÅÅÅh!! Suck! Samtidigt sitter mina föräldrar typ 15min härifrån hemma hos min kusin och hans fästmö och äter grillat och jordgubbar. Suck!

Nu ska jag börja nånstanns med detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0