Hemma från Frankrike.

Idag har jag kommit hem efter 17 dagar i frankrike med familjen. Här har det ju typ vart skitväder och vi har haft sol. =D Så nu är jag hyfsat brun vilket är riktigt trevligt. På söndag bär det av "hem" till linkan, ska träffa Cajjo imorrn och sen har jag som mål att hälsa på hästen också.
Under dessa 17 dar har även Beaver och Erik vart nere vilket vart mycket trevligt.

Men vissa nackdelar finns med att vara iväg: typ att mailen är översvämmad och när man bott hemifrån ett år så blir det påfrestande att bo med föräldrarna igen i ca 3v totalt dygnet runt.

Sen så ska jag även gratta Anna som födde en dotter; Nellie den 14 juli =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0