Regnväder

Hej alla i regnet. Nu är jag hemma från skolan. Har gjort klart min insektssamling samt haft dugga på alldelles för många djur. Jag säger då det, blir förvånad varje gång över hur mycket jag (och alla andra i min klass) har hunnit lära sig på en veckas pluggande i form av fiskar, fåglar, läten, däggdjur och insekter.

Som sagt så regnar det så det blir ingen grillning ikväll =(. Istället kommer Beaver hit och vi ska äta tillsammans. Sen så kommer det lite fler folk så blir det mys med singstar :D

Nej nu ska jag iväg med johanna och Emma till stan och premiära på systemet=D

hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: Skvaller - du vill veta

nu finns nytt skvaller uppe i bloggen:

dessies mobilnumer

amirs åldernoja

kissies attack mot värdens sötaste tjej!

Dessie som brunett

Kissies Mr. J är avslöjad

Paulina flippar ur på Kissie

Dessie röker

Paulinas och dessies festande som får för långt!

och MYCKET mer!

2009-07-31 @ 18:01:52
URL: http://skvallerombloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0