singstar

... är i full gång här i lägenheten. Har haft den bästa födelsedagen ¨på länge tack vare mina underbara vänner. =D

Om ca 1h kommer Benjamin igen. Shit vad jag längtar! Har ni också känt er så där riktigt löjligt kär ibland. Trots att ni vart tillsammmans med människan ett bra tag. Nu har jag inte sett honom på ca 1 månad och jag längtar verkligen. Tidigare idag så kändes det lite konstigt. Som om man vant sig att vara ifrån varandra Men NU längtar jag bara.!!! Och tills dess har jag det bästa sällskapet man kan tänka sig! =D

Ha en bra fredag här ska det sjungas vidare


längtar!!!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Jaa jag känner mig riktigt löjligt kär! Jag vill inte att Oscar ska vara långt bort i Skåne, jag vill att han ska vara här!



Och det var jättetrevligt hos dig ikväll :D Måste göras om :)

2009-08-01 @ 00:24:21
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0