A perfect match...

... heter Carefuls lilla hingstföl. Dock så går han under smeknamnet Matcho. Efter en liten skakig start i livet med problem att börja dia och resa sig samt en tripp till strömsholms djursjukhus verkar han nu må bättre. Jag har ännu inte fått träffa den lilla skapelsen men fått en bild. Jag för gosa med honom och Careful om 3 veckor när jag får sommarlov. Han är i alla fall brun med vita strumpor och en stjärn i pannan.

Igår flyttade jag också. Dock så kommer inte allt på sin plats förrän om ca 2v när det tapetserats om i ett av rummen där bla datorn ska stå. Därför sitter jag på hallgolvet och skriver och det kommer bli dåligt med bilder. Anyway det här med flytt är rätt jobbigt. Men kul när allt börjar hamna på rätt plats. Har kvar att städa ur min etta också. Typiskt inte roligt...

Skönt då att jag är ledig den här veckan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0